alhamdulillah

another post :)

weh , aku gembira kott hari nie ! tapi still pelik lagi . tadi aku tegur sorang member kelas aku nie . niat mule mule nak kacau pasal awek baru die . tup tup diee ubah topik pulak . haihhh , takott ke cik abang oii ? HAAHHA . die tanye , aku dapat tak sekolah teknik ? then aku jawab laa , 'dah boleh check ke ?' die cakap ' dah bole la , baek kau check skrang' . then dari situlah debarannye bermule . aku punye permohonan masuk sek men teknik tuanku jaafar dah berjaye ! tapi lepas tuu aku blurr balek . cmne da bole tahu ea ? result pon belum kuar lagi . so aku tanye la balk dekat member aku tuu . die cakap , kire untung la tuu kau da dapat , acap (kwn kelas) yang terlapau mengharap tuu pon tak dapat . aikk ? asal tak dapat ? nie tak puas hati nie . aku terus g laman wb sekolah tuu and tengok senarai yang dapat masuk sekolah sane . aku tngok jelahh NG004 , konfem tuu dari sekolah aku kan ? HAHAH . carik punye carik dalam aliran yang aku mintak tuu , jumpe la jugak yang dari sekolah aku . tige orang jea yang dalam aliran tuu , tak syiokk laa . tapi takpe , kawan aku atirah yang comel tuu pon ade skali . tak silap aku die kate mintak kuala pilah punye , tapi name die ade pulak dalam list tuu . lagi sorang lelaki kelas sebelah , IZZI . Tahniah kat korangg ! korang kan budak pandai ? tak macam aku . HAHAHA . dan tak lupe jugak ade lagi sorang aliran pedagangan punye . kelas aku jugak NURUL IZYANN . tahniah ye izyann , memang patut la kau dapat , budak pandai dalam kelas , cume pendiam cket jea . anyway , aku syyukur sangat sangat sangat hari nie ! eh eh , over pulak .okay lahh tu jea untuk kali nie . byeee

nie la yang aku bukak tadi :) alhamdulillah :)

p/s : takott syyiok2 nie , keputusan lak kantoi . jauhhhhkan laahhh . aku harap dapat keputusan yang baik baik
Ya Allah , kau makbulkan lah doa hambamu ini untuk mendapat keputusan yang cemerlang . amin ya rabbal alamin . Insya-Allah

No comments: